Syndrom Golluma



Generalnie niektóre kobiety są jak Gollum. Dostaną pierścionek i już im odbija.

Żeby zdiagnozować u kobiety Syndrom Golluma wystarczy wejść na jej fejsbukową tablicę i przejrzeć kilka ostatnich postów. Okazuje się, że facet po ślubie nie ma już imienia. Po co mu. Teraz jest Mężem. No więc czytamy, że " Oglądamy filmik z moim mężem", " Hehe jak mój mąż zobaczy twój komentarz to będzie zły", " Mój mąż uwielbia tą sukienkę", " Mój mąż lubi papier toaletowy z identycznym wzorkiem #porozumienie_dusz". Mąż już nie ma imienia. Jeszcze parę dni temu był Krzyśkiem, Szymonem, Patrykiem... teraz nie. Teraz jest Mężem, nawet kiedy Posiadaczka Męża rozmawia o nim z jego kumplem/bratem/ojcem, który doskonale wie o ich ślubie.

Wiadomo, że miłość dodaje skrzydeł #Always ale chyba zabiera rozum. Teraz kiedy Posiadaczka Męża coś skomentuje to również w kontekście swojego partnera od matrymonialnego cyrografu.
W sieci pojawia się ogłoszenie faceta, poszukującego drugiej połówki? " JA MAM MĘŻA ale powodzenia!". Tak jakby zamieszczający te ogłoszenie zrobił to po to, żeby dowiedzieć się o twoim statusie matrymonialnym.
Ktoś szuka nagich modelek do teledysku? " Moje ciało ogląda TYLKO MÓJ MĄŻ". Tak jakby zamieszczający te ogłoszenie zrobił to po to, żeby dowiedzieć się o twoim statusie matrymonialnym
Pojawia się nagranie z Mundialu? " Oglądaliśmy ten mecz Z MOIM MĘŻEM". Tak jakby zamieszczający ten filmik zrobił to po to, żeby dowiedzieć się o twoim statusie matrymonialnym.

Właściwie nie przeszkadza mi to jakoś specjalnie, na takiej samej zasadzie jak nie przeszkadza mi setne zaproszenie do nieinteresującego mnie fejsbukowego wydarzenia. Ignoruję.
Posiadaczki Mężów też ignoruję, czekając z rosnącą ciekawością na moment kiedy to ja dostanę swój pierścionek. Póki co mam wrażenie, że jeżeli tak ma to wyglądać to nie dziwie się, że bohaterom " Władcy Pierścieni" chciało się bawić w piesze wycieczki do Mordoru, żeby zniszczyć pierścień. To już niezliczone bandy orków po drodze są lepsze niż wszechobecna postawa: " Mam obrączkę ( MAM MĘŻA!), dziwko!".



Unknown Web Developer

Mała ale wszędzie jej pełno. W wolnych chwilach podbija świat i bloguje... chwila, to chyba to samo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz