Chcę go!



To nie było zauroczenie od pierwszego spojrzenia. Takich jak on spotykałam już parę razy ale tym razem sytuacja wyglądała całkiem inaczej. To było jak grom z jasnego nieba. Byłam w szoku jak Brazylia po spotkaniu z Niemcami, jak twoja pralka po użyciu nowego Calgonu, jak nimfomanka, która zorientowała się, że ilość mężczyzn na świecie jest ograniczona.
 Pierwszy raz zapragnęłam go tak bardzo. Nie wiem jak to możliwe ale z dnia na dzień wpadłam po uszy. To musi być miłość. Imponuje mi jego wygląd, kręcą wrażenia jakich potrafi dostarczyć. Wiem, że z takimi jak On trzeba umieć się obchodzić, że na naukę tego będę musiała poświęcić sporo czasu.
 Kiedyś tacy jak on nawet mnie nie interesowali. Teraz oglądam się za nimi na ulicy i chociaż wiem, że minie jeszcze sporo czasu zanim nawiążemy bliższą znajomość, to już wiem, że kiedyś jeden z nich będzie tylko mój.

Cholera, kupię sobie kiedyś motocykl.
Unknown Web Developer

Mała ale wszędzie jej pełno. W wolnych chwilach podbija świat i bloguje... chwila, to chyba to samo?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz